
legfrissebb cikkeink
A digitalizáció nem cél, hanem szemlélet – őszinte párbeszéd a KKVHÁZ és a FORPSI szervezésében
A digitalizáció ma már nem kérdés, hanem túlélési feltétel – ez volt az üzenete annak az online konferenciának, amelyet a…
👾 Kik azok az Alfa-generáció tagjai – és hogyan lehet őket a weboldalad felhasználóivá tenni?
Miközben a marketing világának figyelme még mindig főként a Z-generációra összpontosul, a legelőrelátóbb márkák már az Alfa-generációt figyelik – és…
💡 Webdesign a non-profit szektorban: stratégiák és sikertörténetek
Egy non-profit szervezet legnagyobb értéke a küldetése – de mit sem ér, ha nem tudja hatékonyan eljuttatni az üzenetét a…
🌍 Hogyan készíts többnyelvű weboldalt? – Eszközök és bevált módszerek
Az internet határtalan hozzáférhetősége óriási lehetőséget jelent a márkák és vállalkozások számára, hogy kilépjenek a nemzeti piacról, és nemzetközi közönséget…
Olvass tovább



























