Hogyan csökkentsd sikeresen az üzleted bevételeit 6 lépésben?

Közeledik a nyár, és ki ne szeretne többet pihenni, kevesebbet dolgozni? Sok cégvezető és vállalkozó állandóan azon töri a fejét, hogyan növelhetné meg az árbevételét és piaci részesedését, de ez bizony munkával jár. A nyár pedig a nyaralásra való: arra, hogy üljünk a mólón és nézzük, hogy járja a táncát a vízen a fény. Nomeg élveztük, mennyire jó ez a sablonos helyzet… Ilyenkor senki sem szeretne vevői panaszlevelekre válaszolni, számlát írni, pláne nem hírlevelet küldeni a vevőknek. Nekik ajánljuk ezt a kis útmutatót arról, hogyan lehet hatékonyan és kreatívan csökkenteni a munkát a cégben. Íme néhány biztos tipp, amelyekkel garantáltan visszavetheted az üzleti sikereidet.

1. Blogolás? Ugyan már!

A blogolás egy ismert módszer arra, hogy növeld weboldalad forgalmát és javítsa online jelenlétét. Ha azonban célod az megrendelések számának csökkentése, mindenképp hagyj fel ezzel a tevékenységgel. Ne írj semmiről, ami érdekelheti olvasóidat, és főleg ne ossz meg hasznos információkat, amik pozícionálhatnak téged, mint szakértőt a piacon.

Image

2. A weboldalad egyszer már megcsináltad. Ne piszkáld!

Egy statikus elavult, nehezen navigálható weboldal aranyat ér, ha csökkenteni szeretnéd az érdeklődők számát. A legjobb, ha a weboldalad dizájnja 2005-es éveket idézi, és a felhasználói élmény közelíti a nullát. De ha egy lázas pillanatodban megrendeltél egy wordpress oldalt, akkor ugorj vissza az 1. pontra. Egy elavult dizájn, vagy többéves bejegyzés garantáltan elriasztja azokat a látogatókat, akik esetleg vásárolni szerettek volna.

3. Váltás Gmail-es email címre!

Semmi sem kiáltja jobban, hogy „amatőr vagyok”, mint egy ingyenes email-szolgáltatás használata vállalati kommunikációra. Cseréld le a saját domaines email-címedet egy egyszerű Gmail-címre, hogy ügyfeleid megkérdőjelezzék kompetenciádat és céged iránti elkötelezettségedet. (Miért van egyáltalán saját doméned????)

4. Töröld a hírlevélre feliratkozókat!

A hírlevelek kiválóak arra, hogy tájékoztasd az ügyfeleket új termékekről és akciókról. Ha véletlenül van ilyened, és a jelenlegi célod a megrendelések csökkentése, töröld az összes feliratkozót azonnal! Ezáltal biztosíthatod, hogy senki sem kap értesítést az újabb ajánlataidról és promócióidról. És GDPR szempontból is biztonságosabb!

Image

5. Ne alkalmazz SEO-t! Soha!

A keresőoptimalizálás (SEO) segít, hogy a weboldalad magasabb rangsorolást érjen el a keresőkben, ezáltal több látogatót és vásárlót érhess el. Ha neadjisten új weblapot készítenél, ezen technikák elkerülésével azonban biztosítani tudod, hogy a weboldaladat ne találja meg senki a Google keresés során.

6. Tarts socialmedia- és googleböjtöt!

A közösségi média a gyerekeknek való, te pedig komoly üzletember vagy. Ne posztolj, ne hirdess, ne ossz meg semmit! Tégy arról, hogy később se jelenjenek meg a bejegyzéseid a követőid hírfolyamában! Próbáltad már a facebook hirdetési rendszerét? Bonyolult, nem? Pont azért, hogy ne használd! Tudod mi az a PPC? Igen, felejtsd el pár hónapra!

Zárszó

Reméljük, ezekkel a tippekkel sikerül elérned a kívánt célt, és jelentősen csökkenteni tudod a vállalkozásod megrendeléseit, hogy nyugodtan élvezhesd a nyarat egy olcsó kirándulóhelyen! Jó pihenést és békésebb, kevésbé sikerorientált hónapokat kívánunk!