10 tipp, hogyan irányítsd a közösségi médiából a honlapodra a látogatót

Az internet világában a közösségi média óriási szerepet játszik a vállalkozások és ügyfeleik közötti kapcsolat építésében. A közösségi médiafelületek használata segíthet abban, hogy a vállalkozások növeljék felhasználóik elköteleződését és forgalmat generáljanak a weboldalaiknak. Itt van 10 tipp, amivel a weboldalra irányíthatod a közösségi médiából a látogatótad.

1. Oszd meg a blogbejegyzésed a Facebookon!

A Facebook az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, így érdemes kihasználni a lehetőségeit. Oszd meg a blogbejegyzésedet a Facebookon, és írj le egy rövid, de figyelemfelkeltő üzenetet, hogy miért érdemes elolvasni a cikket. Ne felejts el a bejegyzéshez csatolni egy linket a honlapodon elérhető cikkhez, hogy a látogatók könnyedén eljussanak oda! (Arról pedig, hogy miért nem érdemes 100%-ban a közösségi médiára bízni a kommunikációdat itt tudsz bővebben olvasni.)

2. Interaktív tartalmak létrehozása

Az interaktív tartalmak, mint például a kvízek, szavazások vagy játékok, nagyszerű módja annak, hogy növeld a közösségi média elkötelezettségét. Állíts össze egy kvízt, amely kapcsolódik egy adott cikkhez, és amelynek a végén lehetőséget adsz arra, hogy a játékosok további információkat kapjanak a témáról a honlapodon. Számtalan ingyenes eszköz létezik erre a célra. Az emberek szeretik az ilyen tartalmakat, mivel szórakoztatóak és bevonják őket a történésekbe. Az interaktív tartalmak megosztása és az ezzel kapcsolatos beszélgetések fokozzák a weboldalad forgalmát.

YouTube video thumbnail
YouTube video thumbnail
YouTube video thumbnail

3. Legyenek jól láthatóak a linkek a honlapodra!

Ne felejtsd el, hogy az ügyfelek csak akkor tudják megtalálni a honlapodat, ha jól látható linkeket helyezel el a közösségi felületeken. Legyen a honlap linkje egyértelműen látható a Facebook bejegyzésben, és használj linket a bio szekciódban a Instagramon és a Twitteren is. Az e-mail marketing anyagokban is fontos a link elhelyezése, hogy az ügyfelek könnyedén eljuthassanak az adott tartalomhoz.

4. Készíts videókat a honlapodról!

Az emberek imádják a videókat, így érdemes használni ezt a formátumot is, hogy eljuttasd az üzenetedet a látogatókhoz. Készíts egy rövid videót, amely bemutatja a honlapod főbb funkcióit és előnyös tulajdonságait, majd oszd meg a videót a közösségi média platformokon. Ne felejtsd el a videó végén megjelenő „Tovább a honlapra” gombot sem!

YouTube video thumbnail

5. Írj cikkeket a honlapodról!

Az online marketing egyik fontos része a tartalommarketing. Írj cikkeket a honlapodról, és ossz meg hasznos tippeket a látogatókkal, amelyek segítenek nekik jobban megérteni a szolgáltatásaid és termékeid előnyeit. A cikkekben ne felejts el említést tenni a honlapodról, és helyezz el linket a cikk végén, hogy a látogatók tovább tudjanak olvasni a honlapodon.

6. Hirdess a közösségi média platformokon!

Ha fontosnak tartod, hogy minél több ember értesüljön a honlapodról, érdemes hirdetéseket futtatnod a közösségi média platformokon. A hirdetések célzása nagyon fontos, hogy csak azok a potenciális vásárlók lássák a hirdetéseket, akik valószínűleg érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.

7. Rendszeresen frissítsd a honlapodat!

A honlapodnak naprakésznek kell lennie, hogy az ügyfelek mindig megtalálják a számukra releváns információkat. Frissítsd a honlapodat rendszeresen, és ossz meg új tartalmakat, hogy a látogatók mindig új dolgokkal találkozhassanak. Ehhez nincs szükség drága fejlesztésre, megfelel egy wordpress oldal is, tárhelyet is találsz párezer forintért. Ne felejtsd el elhelyezni a honlapod linkjét minden frissített anyagodban, hogy az ügyfelek könnyen eljuthassanak oda. Próbálj meg változatos és érdekes tartalmakat létrehozni, hogy az olvasók ne unják meg a bejegyzéseidet. A rendszeres és kreatív bejegyzések növelik a weboldal forgalmat is, mivel az emberek jobban érdeklődnek majd az általad kínált tartalmak iránt.

Image

8. Kérj visszajelzést az ügyfelektől!

Az ügyfelek véleménye nagyon fontos, ha azt szeretnéd, hogy a honlapod minél jobban teljesítsen. Kérj visszajelzést az ügyfelektől, és használd a visszajelzéseket a honlapod javítására és finomítására. A pozitív visszajelzések segítenek abban, hogy még több látogatót vonzhass a honlapodra.

9 Hosszabb anyagok publikálása

A hosszabb tartalmak is növelhetik a közösségi média elkötelezettségét és a weboldal forgalmát, neked pedig segítséget nyújt ahhoz, hogy erősítsd a vevőidben a rólad kialakított szakértői képet. Ezek az anyagok mélyebben is kifejthetik a témát és több információt nyújthatnak az olvasóknak. Ha a hosszabb anyagokat jól strukturálod, akkor az olvasók szívesen osztják meg őket, és ezáltal növekszik a weboldal forgalmad. Ehhez is segítséged ad a wordpress olyan ingyenes modulokkal, amelyek a cikkek megosztását hivatottak elősegíteni.

10. Hasznos információk megosztása

Az információ megosztása kulcsfontosságú a közösségi média elkötelezettségének növelésében. Ha hasznos információkat, tippeket vagy tanácsokat osztasz meg, az emberek nagyobb valószínűséggel osztják meg a tartalmadat és látogatják meg a weboldaladat. A hasznos tartalmak közzététele növeli a hitelességedet és szakértelmedet, ami még több weboldal forgalmat vonz.

Image

Összefoglalva

A közösségi médiafelületek lehetőséget kínálnak arra, hogy vállalkozások növeljék felhasználóik elköteleződését és forgalmat generáljanak a weboldalaiknak. A hosszabb anyagok publikálása, hasznos információk megosztása, interaktív tartalmak létrehozása, rendszeres és kreatív bejegyzések, közösségi média hirdetések, ügyfelek véleményének kérés és együttműködés mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a közösségi médiából látogatókat irányíts a weboldaladra.