Digitalizációs Q&A: Tudatos vásárlók

Adatok újratöltve: a digitálisan tudatos vásárlók nyomában A weboldalon keresztül generált adatok nem csak mérhetővé teszik az oldal látogatottságát, de egy megfelelően illesztett hirdetési kampánnyal vagy kommunikációval akár egy új …

Hogy ne veszítsd el az üzleted 10 nap alatt?

A járvány időszakában egyértelművé vált, hogy a felhőt használó vállalatok a körülmények egészen rendkívüli változására is hatékonyabban reagálhatnak, mint a „felhőtagadó” szervezetek. De vajon min múlik, hogy kihozzuk-e belőle a …

VPS vagy webtárhely?

A felhasználói élmény biztosítása a weboldalak egyik legfontosabb feladata, de ez komoly akadályokba ütközhet, ha elfogy a tárhely. Akadozó letöltés, nehézkes navigálás, néhány másodpercnyi késlekedés is könnyen a vásárló elvesztéséhez …

Digitalizációs Q&A: Weboldalépítés

A weboldalépítésről egyszerűen Egy modern, jól működő kkv számára a hatékony online jelenlét ma már elengedhetetlen a sikerhez. A Digiméter elnevezésű, a koronavírus hatását vizsgáló hazai kutatás szerint a kkv-k digitalizációját jelentős …

A felhőben a kicsiből is óriás lesz

Egy étvized leforgása alatt a felhő a mobil- és tartalomszolgáltatások alapjává, a hagyományos vállalati informatikai környezetek meggyőző alternatívájává fejlődött. A Netflix, a Pinterest, de akár a Coca-Cola is nagyrészt a …