
A kategória összes cikke
Digitalizáció lépésről lépésre
Öt mítosz a digitális transzformáció útjában Néhány évvel ezelőtt a digitalizáció szinte kizárólag a nagyvállalatok missziója volt. Ugyanakkor egy-két év leforgása alatt mind a piac, mind a vásárlói igények olyan mértékben mozdultak el az online csatornák irányába, hogy ma már a kisebb vállalatok számára is a technológiai fejlődés az egyik legjelentősebb feladat az agendán. Mi lehet mégis az oka annak, hogy a digitális eszközök integrációja viszonylag lassan halad a kkv-k körében?…
Felhőbe vezet a fenntartható vállalatok útja
Minél keresettebbek a hálózati és adatközponti szolgáltatások, annál több elektromos energiát „élnek fel”. A Nemzetközi Energia…
Digitális vállalkozás vagy e-biznisz?
Amitől valóban jövőálló lesz az üzlet A digitális gazdaság egy olyan globális, technológiai alapú piactér,…
A kollaboráció második hulláma
Az ember és a technológia nyerő párosa a munkában A munkavállalók közötti együttműködés, vagyis a…