
A kategória összes cikke
Ügyintézés hatékonyan, gyorsan? Nem mindegy, hogyan kérjük!
Hasznos tippek az ügyfélszolgálattól A felhasználók ma már kifogástalan és folyamatos szolgáltatást várnak el a vállalatoktól a digitális térben, nincs mentség a kiesésekre. Az újabb és újabb technológiák és frissítések adaptálása azonban nem mindig zökkenőmentes, ami fennakadást okozhat a működésben és rontja az ügyfélélményt. Nem mindegy, hogy milyen gyorsan találunk választ a problémára. Ám nem elég reflexből felhívni az ügyfélszolgálatot, a hatékony segítséget pontosan, jól kell kérni is. Hiba észlelése…
Domain 1×1: az alapoktól a felhőkig
Mi a domain? Internetes tartomány. Egyedi cím, amely egy alap ahhoz, hogy megjelenítse honlapunk, webshopunk…
Vertikális felhők a horizonton
A felhő a digitális vállalatok nélkülözhetetlen hajtóerejévé vált – szélesebb körű bevezetését azonban sokszor hátráltatja,…
Több felhő, több előny – azaz mit kell tudni a multi-cloudról?
Ha ezt a bejegyzést olvasod, akkor vélhetően a Te céged is a felhőt használó vállalatok…